Elif90Musa52 ben asistanlara gittim aklımı cok karıstırdılar zaten oranın kadın dogumu u bi türlü sevemedım afedersin bize bile hayvan gibi davranıyolar ozel odalar var adı ozel oda sadece tekli onada ozel oda denıyoe işte ama ole basaksehır cam sakuda gibi falan degıl hadtane dokülüyor zaten ne bir sabun ne bir ilgi zor Allah iyilerle akrsılastirsin tabi ama hocalar daha iyi bu konuda ama hastane tasınadabilir belki baya eski cnki hocaya gidiosaniz memnunsanız tabiki gidin derim ama dogum icin siz bilirsinz