kadertugrul7 ArzuAltuntepe68 bitki çayları içilmiyor pek hamilelikte soda icebilirsiniz ben sade içemiyorum limonlu iciyorum bi nebzede olsa rahatlatıyor
evrem321 Ne yersem gaz yapıyor felaket bir durumdayım bir kaşık yoğurda azıcık kimyon karışyırıp yiyorum iyi geliyor
Mommy61 Bitki çayı hamilelikte pek önerilmez, rahim kasılmasına sebep olma ihtimali var, kayısı kompostusu yap şekersiz bol bol tüket
ArzuAltuntepe68 kadertugrul7 çok gaz sancısı oluyor. Bu sıralar kabızlık oluyor ara sıra. Bir türlü ağrım dinmedi
kadertugrul7 ArzuAltuntepe68 kac haftaliksiniz bende bi ara yaşadım afedersiniz tuvalete gitmeye korkuyordum simdide namazimi bile kilamiyorum gaz yüzünden abdest tutamiyorum
ArzuAltuntepe68 kadertugrul7 7 haftalık hamileyim. Şuan çok kötü sancılaştım. Ne yapacağımı bilmiyorum
kadertugrul7 ArzuAltuntepe68 biraz sabredin ozaman ilik duşa girin bende ayni haftalarda cektim patliycak gibi hissediyordum kendimi ve dogum yapiyor gibi sanci cekiyordum kayisi suyu felan icin birazda sivi tuketimini artirin suyu bol bol icin ben cok sukur atlattim kabizlik ara ara devam ediyor ama gaz sancisi bitti şükür
ArzuAltuntepe68 Mommy61 ay sonu kontrole gideceğim bakalım ne diyecekler. Tiroid ilacına başladım bugün çok kötü etti başımı yastıktan kaldıramadım. İlaç içmeye korkar oldum
Mommy61 ArzuAltuntepe68 inan ben de öyle bıktım, rahmetli dedem vefat ettiğinde bu kadar ilacı yoktu masamın üzeri ilaç dolu vitamini iğnesi damlası fitili
ArzuAltuntepe68 Mommy61 çok zor gerçekten Allah yardımcımız olsun. Sağ salim bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip eylesin