Rabis0446 lerem_merel bizde 10+2 yiz çok duygusal biraz ağrılı biraz deprem psikolojisine girmiş birazda cinsiyet merakı içerisindeyiz nasıl bişey hormonlarımız da çok etkiliyor şuan gerçekten 😟 siz nasılsınız benim nasıl ne zaman gittiniz kontrole
kadertugrul7 lerem_merel 10+1deyiz bulantilae kusmalar halsizlik surekli uyku hali elim kolum kalkmiyor deprem olaylarininda biraz psikolojik etkisi var herseye ağlama isteği geliyor
lerem_merel Rabis0446 maşAllah size Sağlıklı gelsin bebiş ♥️🤲🏻 benim kanamam olduğu için zorlu geçiyor progestan kullanıyorum 🥺