Anneoluyorummm1 5+3 anneleri nasıl hissediyorsunuz nasıl geçiyor, belirtilerinin neler, kontrole gittiniz mi ? sohbet edelim
tazemommyy28 Anneoluyorummm1 5+5 perşembe günü kontrole gittim keseyi gördük küçücüktü 20 gün sonra kalp atışı bekliyorum dedi doktor bel kasık ağrısı halsizlik var sizin nasıl ☺️
Nese20 Anneoluyorummm1 5+2 deyim. Perşembe günü kese kontrolüne gideceğim. Çok fazla sancım var sabahları da mide bulantısı oluyor sizin nasıl geçiyor
Hanix Anneoluyorummm1 merhaba bugun sağlık ocağında kontrole gittim 4. Haftada bi kadın doğum doktoruna gitmiştim bana cok erken gelmişin keseyi göremem şimdi deyip geciştirdi beni moralim cok bozuldu 😫
Anneoluyorummm1 tazemommyy28 ben de 5+0 da keseyim gördüm 10 gün sonra çağırdı kesemiz biraz aşağıda tutunmuş yukarı çıkmasını bekliyoruz
soulmate35 tazemommyy28 aynıyız sizinle. biz de bugün kücücük kesemizi gördük. 20 gün sonra gideceğiz kalp atışı duymaya inşallah 🙏🏼🫶🏼
Comeasli 4.6 da keseyim gördük 5.0 bugün bebegi ne zaman görebilirim bilmiyorum 6.3 de çağırdı kalp at8şi için
sumeyyeee_ 4+6 şu an çarşamba günü kontrole gidicez bakalım🥰 bel ağrılarım oluyor, göğüste hassasiyet, kasıkta hafif ağrı ve kabızlık🥲
sumeyyeee_ Comeasli ay hadi inşallah🙃 aile hekimim kan testimden sonra iki hafta bekle kalp atışlarıyla beraber görürsünüz dedi ama ben dayanamadım😅
Hshdjdhdj Comeasli 4+4 benim bugün adetim cumartesi olcakti olmadım hala ne gelen ne giden var nede belirti var cuma günü kan verdim 2.0 yani negatif kaset test negatif