Belki hemen sorun çıkmaz ama hayatı boyunca mutlaka sağlık sorunu yaşar içtiğimiz su hissettiğimiz tüm duygular bile anne karnından bebeğe geçebiliyorken sigarayı düşünemiyorum.. bi arkadaşım vardı asitli ve hazır meyve suları gibi şeyler zararlı diye sadece su içerdi, dışarıdan yemek yemezdi , kahvaltısını hiç üşenmeden dengeli bi şekilde yapardı ama sigarasını da içiyordu.. hiçbir zaman anlamadım onu, sigara kullanmıyorum ama kullansaydım tüm bunları yapıyorken sigarayı da azaltarak bırakmaya çalışırdım .. her şey bebeğim için