defneemom kizlar yaklasik 1-1,5 saattir karnim sertlesiyor 15-20dk da bir. karnimin ici aciyor boyle agliycak kivama getiriyor. sonra geciyor bebis arada hareket ediyor suan oda durdu. bu nedir dogum sancisi mi hastaneye mi gitmem lazim
Tubatgn defneemom Hiç gitme boşa sonra doğum olacak tribine giriyorsun 15 gündür evin içinde ne zaman doğacak diye gezmekten Psikolojikman çöktüm ben ben değilim
yagizegemom defneemom bende aynıyım aşkım normal bence ya dün benimde belim ve sırtım çok ağrıdı dedim heralde doğuyorum ama bugün iyiyim🫠
Tubatgn defneemom Ben 37den beri beklentideyim Gittim açılmam olduğunu öğrendim kaç gün geçti gram ilerleme kaydetmedi ama her gün doğdu doğacak diye beklemekten ben tükendim. Çok kötü olmadığın sürece gitme hiç..
Esraliiii defneemom aynı kaburgam kırık sanki bebeğin başı nerde canım senin ben 32 haftalıkken gittim makat duruştu dönemdi hiç
Aysegizemdilek Bende 34 haftalığım canım aynı şeyler bendede oluyor çok normalmiş korkma bu hafatadan sonra bunlar yaşanabilir diye biliyorum
defneemom yagizegemom dun gece sabaha kadar uyu uyan oldum, sonra birde sabah bacagima kramp girdi ciglik attim esim doguruyorum sanmis 😂🙄
yagizegemom defneemom ayy eşler 9 doğurdu resmen şu hamilelik boyunca 🤭😂 bende gece sürekli uyandım korktum biraz ilk defa belime ve sırtıma böyle ağrı girdi çünkü sanki her an bişey olacakmış düşüncesiyle uyumuştum🫠
defneemom Esraliiii benim devlette ki doktorum bile yuksek ihtimal sezeryan dedi 36da gidicem. 29da doner daha erken demisti