Hhhzzzlll3545 Ysmn23 16+3 te gittigimde 178 gramdi simdi 17+5 oldukk ogluşum ne durumda bilmiyorum ama acayip karnim ve ic bacaklarim kasiniyo sizinde oluyomu ??
Ysmn23 Maşallah canım hayırlısı ile inshallah..yok canım kaşınmiyo hiç. Ama gebelikte çok çok önemli alla h korusun ileriki dönemlerde ciddi kayıplara neden olabilir ilk fırsatta gidip karaciğer enzimlerine baktr için raht etsin
Hhhzzzlll3545 Ayselsen krem falan vermedi badem yagi dediler suruyorum ama devam ediyo birdahaki gittigimde sorayim bari 🤗