miray_85 Mewosss Bende 12.haftadan sonra bıraktim doktorum multivitamin ve magnezyuma başladı ekstra folik aside gerek olmadığinı ve verdiği ilaçların içinde oldugunu söyledi
binnur64 Sevgi56 bana da 12. haftaya kadar kullandırttı doktorum sonra bırakıp demir hapına geçtirtti
EsraKadir-25 Ben 12. Haftaya kadar kullandım şuan 15+3 deyim doktorum folik asiti bıraktırdı sonra multivitamine geçiş yaptık bence beklemeyin bir an önce doktorunuza gidin
Mewosss EsraKadir-25 12+6 da iken gitmiştim folik kullanıyorum dedim bişey demedi zararı olur mu acaba ? Hala kullanıyorum çünkü
binnur64 Esma1993 demir hapını bana doktor verdi ama decaviti sağlık ocağından verdiler 3 aylık olduktan sonra kullanmaya başla diye doktorumda decavitle ilgili bi şey demedi kan ilacı mı oluyo o
EsraKadir-25 Mewosss bence doktorunuzla bi görüşün çünkü doktor arkadaşlarımda 12. Haftada bırakmam gerektiğini söylediler sonra multivitamine geçtim
miray_85 Mewosss siz doktorunuza yine bir sorarsıniz ama uzun zamanli folik asit kullanımida tavsiye edilmiyor
Nurkcy Mewosss 12. Haftadan sonra bıraktırdı bana da doktorum genelde bıraktırıyolarmış başka vitaminlere geçiliyor onların içinde de folik asit bulunduğu için. Ayrıca kullanmaya gerek kalmıyor.
Pnr_KMRC1 Mewosss 12 haftada bıraktım şuan 12+3 um miltivitamine baslicam daha almadım yarın alıp başlarım onun içinde folik asit ve ekstra balikyagi falan var