Busenil Şuan 21 haftalık hamileyim nasip olursa Haziran sonu temmuz başı doğum olucak. Çalışıyorum şuan doğum iznine 32.ci haftada çıkılıyomus sanırım daha önce çıkma şansım yokmu acaba ne yapılabilir bunun için ?
Eso66 Busenil Doktordan raporla cıkılıyor erken ama heralde riskli olunca veriyorlar bilmiyorum ama şansını deneye bilirsin
ballikedii Busenil canım bende 20+1 Doğum öncesinde izine ayrılmak istiyorsan doktorundan rapor alabilirsin sadece çünkü 32. Hafta öncesinde çıkılmıyor maalesef ben 34. Haftada yıllık izine ayrılırsam 14 gün zaten 36. Haftada dönüş oluyor o zamanda direk çalışamaz raporu alıcam planım o yönde
miray_85 Busenil Daha önce çıkma şansı yok ama farkli birimlerden rapor alma şansı var verirlerse 32. Haftaya yaklasırken ben öyle yapıcam😎
Busenil ballikedii ben geri dönmeyi düşünmüyorum birakicam işi ama doğum parası için en azından daha önce rapor verirlermi benim istegime göre
ballikedii Busenil heyet raporu yazdırabilirsin 37. Haftana kadar bende tazminatım olmasa bırakmak istiyorum ama zor
miray_85 Busenil kendi doktorumuz dısında sağlık ocagi olabilir dahiliye olabilir malum özel hastanelere gidincede veriyorlar
Nourrr Bende ögretmenim ikinci dönem baslamak istemedim.Ama 30.haftamdaydım 2 haftalık rapor yazdı doktorum