Hamide1010 aynı haftadayız benimde kanamam oldu peçete doldu, düşük başlangıcıydı. Bende hemen o doktoru bırakıp başla doktora gidin kaç orkid değişmişsiniz şaka mı bu doktor yaa. Lütfen başla doktora gidin ve gereken müdahale yapılsın artık risk göze alamazsınız 3 ayınızı bitirdiniz çocuğunuza birşey olmasın Allah korusun. Canınızı sıkmadan başka doktora görünün serum Protestan ne gerekirse onlar hemen müdahale edecektir.