Ben de ilay’s tan almıştım. Kişisel bir deneyim bence. Benim oğlum çok seviyordu. İlk bir yıl üzerimden çıkarmadım. Hem evde iş yaparken, uyuturken, hem dışarıda yürüyüşlerde, restoranlarda kullandım. Şimdi ikizlere hamileyim. Keşke iki bebek sığsa diyorum :)