Ayshednmz Hastaneden yazıyorum 36+3 haftalık bebeğimin kalbi durmuş sebebi bilinmiyor ama tuhaf bir bosluktayim neden nasıl oldu bilmiyorum çok kötü bir his Rabbim kimseye yaşatmasın
Vusaleeee Ayshednmz cok uzuldum canim😔Allah bir daha yaşatmasin o acıyı. Hareketlerin hiss etmiyormuydun nasil olduki?
tubimom Ayshednmz öbür dünyada seni bekleyen bir meleğin oldu çok zor tabi Allah sabrını versin ama orda da seni bekleyen sana şefaat edecek ne desem bilemedim Allah imtihanını hafifletsin🤲😔
Dilara_123_ Ayshednmz ayy doğuma yakın çok kötü oldum yaa Allah sabır versin Allah kimseye yaşatmasın 🥺🙏
Ayshednmz Sevgi56 nirmal kontrolüm vardı gittim ama hareketleri azalmıştı hissetmiyordum üç dört gündür
Handekolak Ayshednmz çok geçmiş olsun basin sağol sun seni çok iyi anlıyorum bende 2 buçuk ay önce yaşadım bunu Rabbım kimseyle evladını sınamasın
CayGetireyimMi Ayshednmz basin sağ olsun en acılı yerinden sarılıyorum saba ilk gebelikse normal doğum iste… zor olacak ama sezaryenden sonra 6bay beklemen gerekecek.