Hesme Ebrunn_trn benim de öyleydi doktor idrar yolu enfeksiyonun olduğu için bunu ciddiye alamam şuan dedi. Enfeksiyon yokken idrarda protein devam ederse sıkıntı. Tansiyon takibi yapın bu durumun en büyük belirtisi yüksek tansiyon çünkü