Bugün ovitrelden sonra ki 14. Günüm.
hastaneden geliyorum 😞 sonuçların çıkmış ve referans dışı diyordu ama değer kısmında sadece referans yazıyordu ne anlama geldiğini anlayamadım tekrar gittim hastaneye doktor gebelik yok dedi ama değerimi de söylemedi bu normal mi birde kan vermeye gittiğimde doktor gebelik testi yapılmıyor kadın doğuma gitsene falan dedi almak istemedi kanı bende tedavi görüyorum testleri hep acilden yaptırdım dedim daha sonra kan alan hemşire evet alıyoruz falan dedi öyle aldı kanı gerçekten hem geriliyorum hem üzülüyorum ovitrel sonrası sizde nasıl ilerledi durum kızlar