Bende hayat hastanesinde 3 doğumunu yapacağım ama fiyatlar sadece 2 yıl önce normaldi şuan çok fazla muayene ücretleri de aşırı arkadaşlar biz konuştuk doğum fiyatını ücret konusunda hakikaten çok katılar ve bilginiz olsun Şubat 25 ten sonrası fiyatların daha fazla çıkacağını söylediler