Kizlar merhaba doğumuma 2 ay gibi bi zaman kaldı.İlk oğluma sezaryan olmuştum.Simdi ise spinal mi olsa tamamen mi bayilsam bilmiyorum Dr spinal in yan etkileri olduğunu söyledi baş ve bel ağrısı yapiyomus ama istersen yapabilirsin dedi.Spinal olupta sorun yaşayan var mı ne yapıcam kararsiz kaldım 🫢