Merhaba güzel anneler🙏🏼 Doğumumun üçüncü gününden yazıyorum. Normal doğum beklerken ne yazıkki bebeğimin gelişimi düştüğü için ve suyumun azaldığı için sezaryene alınmak zorunda kaldım. 40+4 günlüktük. Kontrole gittik eğer açılmam varsa suni verilecekti ama ne yazıkki açılmam olmadı. Beni ameliyat için hazırlarken hiç bilmediğim ağrılar başlamıştı. Sancı olduğunu sonradan farkettim nstye girdiğimde sancılarım çok sıktı ve yüksekti. Hala açılmam olmadığı için sezaryene alındım. Yani inanın beni zorlayan tek şey sancım olmasıydı. Onun dışında hazırlandım ameliyathaneye gittim. Yani önceden sezaryen olacağımı bilsem belki ben de düşünüp korkardım ama öyle tuhaf birşey oluyor ki o an bebeğinizi görme heyecanına kapılıyor insan derlerdi de ben yine de inanmazdım korkarım diye. Ameliyat haneye girdim daha sonra hazırladılar beni. Ben kendimi sakinleştirdim hep ve oradakilere ne yapılırsa lütfen haber verin ona göre yapın panik olmayım dedim onlar da sağolsunlar herşeyi haberli yaptılar. İğne vurulurken oturur pozisyona geldim kollarımı düşürdüm yorgun gibi ve bekledim. Hiçbir acı hissetmedim. Daha sonra yatırdılar bacaklarımı kaldırmamı isteriler birkaç kere üçüncüsünü kaldıramadım bile uyuşmuşum sonra başladılar işleme sadece biraz baskı hissediyorsun, acı olarak değil de yatak sallanıyor sadece. Yaklaşık 5 dakika sonra beneğime kavuştum. Daha sonra bebeğimi çıkardılar. Beni de dikişe aldılar yarım saat bile sürmedi sanırım sonra hemen odama çıkarıldım. 7.30 gibi çıktım gece 4 gibi yürüyüşe çıkartmak için geldiler. Ayağa hemen kalktım acı olarak abartıldığı kadar birşey yok dayanılmayacak herhangi birşey kesinlikle yok. Tabi kişiden kişiye de değişir mutlaka ama ben neredeyse hissetmedim. Mide bulantım oldu çok hafif. Sonda çıkarıldı zaten hemen tuvalete kendim gidebilmem için. Onun da 1 saniye bile sürmeyen bi acısı oldu. Sondayı takarken uyuşturduktan sonra takılmasını rica edebilirsiniz ben bilmediğim için uyuşturulmadsn takıldı, biraz canım yandı. Onun dışında sorabileceğiniz birşey varsa bilmiyorum. Sonrası tamamen sizle alakalı zaten. Ben iki gün hastanede kaldım. Şuanda evdeyim çok şükür bel ağrısı oluyor tabiki tutukluk gibi oluyor ama o da çok zorlamıyor çok şükür. Sadece baş ağrısı çok şiddetli ona da dikkat etmek gerekiyor ben çok dikkat edemedim. Dümdüz yatmak gerekiyor yastıksız. Bol bol su ve acı kahve gerekiyor. Oturur pozisyonda çok durmamak gerekiyor. İmkanınız varsa bunları yapabilirsiniz.