tatlisbirkiz Kızlar 3 ay önce kimyasal gebelik geçirdim. Adetimden 1 gün geçti ve az önce test yaptım çok silik çıktı kamerada bile çıkmıyor. Kimyasal tekrarı olabilir mi adeti geciktiği halde çok silik çıkması kimyasal olma korkusu verdi bana
ahsenka tatlisbirkiz 3 ay öncr nasıl bir süreç yaşadınız. Kimyasal olduğu nası anlaşıldı. Benimde kanamam var hcg değeri 86 çıktı
Eso66 tatlisbirkiz bendede silikti canım adetten 2 gün sonra baya silik ama normal gebelik hayırlısı olsun
busrasss1 tatlisbirkiz sabah tekrar test yapin gorulur gibiyse kan vermeye gidin ayni seyler olur diye bir sey yokki insallah guzel sonuc alirainiz bnm betamda 60ti ama artti yavas yavas
tatlisbirkiz ahsenka adet günü idrar testin de pozitif gördüm kan değerim 14 çıktı sonradan yükselmeden düştü kanama başladı 7 gün sonra
Umut- Belki daha çok yeni o yüzden silik çıktı geç döllenmede olabilir kötüyü düşünmeyin beta değerini takip edin kaç gün gecikti adetiniz
tatlisbirkiz Eso66 yani gözle görülmeyecek kadar mıydı sizinde. Benim okadar silik ki dikkat etmesem görmezdim yani
Umut- tatlisbirkiz 1 gün diyorsunuz net çıkmaması çok normal benim 4 gün gecikti net çıkmışti ama Beta 380 di geç döllenme dedi en sağlıklısi kan verip aynı hastanede aynı saatte 24 saat arayla takip etmeniz eğer sağlıklı bir gebelikse artış olacaktır strs yapmayın bence
Hafize_ tatlisbirkiz çok silik olması kimyasal olduğunu göstermez ben 10 gün geçikmeden sonra çift koyu çizgiyle öğrendim 5 gün sonra kimyasal olduğunu öğrendim maalesef kese belli belirsizdi beta yükselmeden ertesi gün düşüşe geçti daha sizin çok erken inşallah normal gebeliktir
tatlisbirkiz Umut- umarım sağlıklı gebeliktir. Yarın kan vericem mutlaka diğer kimyasalla kıyaslıyorum onuda aynı böyle öğrendiğim için olumsuza odaklanıyorum ne yazık ki..
Thebest_01 tatlisbirkiz merhaba ben de sizinle aynı durumdayım şuan gebeliginiz devam ediyor mu acaba kimyasaldan sonra sağlıklı gebelik oldu mu
tatlisbirkiz Thebest_01 kimyasal oldu canım kanama gördüm. Doktora gittim klomen başladık cuma günü kontrole gidicem işte