Smc ben de 29.haftamda influenza olmuştum baya ağır atlattım. Ateş, burun tıkanıklığı, halsizlik ve çok yoğun öksürüğüm vardı. Öksürürken kustum kaç kere. Ama bana influenza ilacı yazdılar. 3 farklı doktora da danıştım hepsi iç yoksa zor geçer dedi. Beni o ilaç iyileştirdi sizde iltihap da çıkmış niye ilaç yazmamışlar anlamadım. Eğer iyileşemezseniz bende doktora ilacı sorun mutlaka