1Gozde1Yusuf- Selam kızlar 18+5 haftalik gebeyim bugun kontrolum vardi doktorum hersey yolunda dedi ama eve geldim geleli karnima bicak saplanmasi gibi agri giriyo doktoruma yazdim ama cevap daha gelmedi daha once boyle bisey yasayan var miii
ArvenMom 1Gozde1Yusuf- evet yaşadım bazen bebek kendini topluyo o sıra kasıklarıma vajinama batma giriyo sonra geçiyo
[silindi] Bende sürekli oluyor ara ara iğne batması gibi ovunca falan geçiyor yorulduğun için olabilir 18+3 bende :)
1Gozde1Yusuf- Çözdüm canlar bende sebebini :)) fazla ayakta kaldim sanirim ondan oldu tesekkur ederimm 🥰🥰😘