35ilknur35 Yurt dışında yaşıyorum burda doktora istediğim gibi ulaşamıyorum lütfen buraya yazmadan önce doktora sorsaydın gibi şeyler söylemeyin. Dün hava çok soğuktu oğlum sıkıldı diye dışarı çıktık ve baya rüzgarlıydı sanırım üşüttüm eve geldim karnımda tuhaf bir ağrı vardı uyudum geçer dedim sabah tekrar vardı sonra kısa bir geçti. Ama öğleden sonra çok kötü kusma ve karın ağrısı başladı kaç saattir sürekli kusuyorum bişey içemiyorum bile. Karnımın ağrısıda tuvaletle falan alakalı değil afedersiniz böyle yazmak istemezdim ama ishal falan değilim. Kötü üşüttüğümü düşünüyorum bebeğe bir zararı olur mu ne içsem yapsam iyi gelir. Kimsem yok burda tekim hem ağlayıp hem kusuyorum çok kötüyüm 😢
Humeyraeslem1 35ilknur35 limonlu çay için midenizi yatıştırır sarımsak falan tüketin oda iyi gelir insallah
2aslan_annesi07 35ilknur35 dikkat edin ilerlemesin bebeğe bişey olmaz Allah’in izniyle bol bol dinlenin sıcak tutun ayaklarınızı vs meyve tüketin sebze çorbası ve yapın geçmiş olsun
Humeyraeslem1 35ilknur35 çok aşırı ballı olmamak kaydıyla sıcak bi ballı şerbetli iyi gelir karin agriniza
funnymummy 35ilknur35 ayak altına sıcak su termos koy canım vücut olarak ısın iyice ıhlamur faydalı olabilir ama en fazla 1 bardak iç çok geçmiş olsun
35ilknur35 Humeyraeslem1 çok teşekkür ederim bebeğe bir zararı olur mu acaba bu durumun onun içinde çok endişeliyim
Humeyraeslem1 35ilknur35 yok olmaz inşallah bende çok hastalanan biriyim ama bebeğe bisey olmaz meyve c vitamini ağırlıklı beslenin ilerlemesin hastalığınız Allah şifanizi versin
merveaws 35ilknur35 Endişe etmeyin Allahın izniyle bir sıkıntı olmaz ben ağır grip atlattım hem de astımım var baya öksürük krizi vs tutuyordu onun üstüne kusma vs yaşıyordum ve 15 gün falan sürdü Ama bebek iyi çok şükür onun suyu onu koruyor siz bir de buna sıkılıp kendinizi daha çok strese sokmayın çok geçmiş olsun
35ilknur35 funnymummy limonlu ıhlamur yapmaya çalışıcam ayağa bile kalkamıyorum çok teşekkür ederim inşaAllah iyi gelir
bastet Çok geçmiş olsun, tamamen aynı durumdayım. Yurtdışında yaşıyorum yalnızım hamileyim ve çoook kötü üşüttüm. Tavsiyeleri okumak için yorum yapıyorum, umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz 🙏
35ilknur35 merveaws Allah razı olsun içim rahatladı bir nebze . Suyunda azalma falan olur diye korktum kaç saattir sadece kusuyorum ilk defa başıma böyle bişey geliyor hamileyken