9 sene önce oğlum 30 haftalık 1390gr doğdu 42 gün küvezde kaldı. Bol stresli bir hamilelik dönemi geçirmiştim. Taburcu olduktan sonra sürekli hastanedeydik en ufak şeyde hasta olurdu. Gözlerinde rop vardı, erken doğduğu için gelişim geriliği vardı. Zeka oyunları vs. Aldık hep. Ayakları içe basıyodu boynu bi tarafa daha ağır basıyodu. Ortopedi takibiyle ve masajlarıyla düzeldi. Beyin dalgaları incelendi. Boğazında geçmeyen bademcik şişmesi vardı. Hani derler ya püften hasta oluyo diye aynen öyleydi alerji bölümü onkaloji bölümü gördü. Çok şükür temiz çıktı hep. Her dişinde her kabız oluşu da acildeydik sürekli. O zamanları atlattık şükür ama diğer çocuklara göre daha hassas oluyolar evet. Ve belli bir yaşa kadar mecbur sakınmak herekiyor diye düşünüyorum. Şuanda eskisi kadar hastalanmıyor en azından daha hafif atlatıyor. Teşhisimiz oğlumuzun hassas olmasıymış diyip gülüyoruz artık. Rabbim sizin yavrunuza da şifa versin inşallah 🤲🤲