NurEto Kızlqr bugün yumurta toplama işlemi yapıldı 3 tane kaliteli çıkmış 3. Gün yerleştirecekler 3. Gün emriyosu zor tutuyor felan diyenler var ilk denemede tutan oldumu
MMucizemibeklerkenn NurEto benim tuttu canım🙏🏻 İçini ferah tut banada çok dediler öyle ama nasip bu işler
Ruya_burcu45 NurEto 3. Gün embriyosu transfer edildi ve ikisi de tuttu. Şuan 21. Haftadayiz. İçini ferah tut , rabbim ol deyince oluyor, doktoruna da güven, olumsuz düşünme
AsyAyse NurEto canım benim de tutundu Allah’a hamd olsun. 3 tane yumurtam dollendi ve 3. Glgun embriyosu oluştu kaliteleri iyiydi. Doktor rahim duvarı kalinligin çok iyi taze transfer edelim dedi. Hiç umudum yokken 10. Gün önce idrarda sonra kanda pozitifi gördük. Ben ne Zaman hamile kalicam diye iç çekerken her ay başında ağla ağla üzüntüden bitap düşerken. Allah bana da nasip etti. Önce 3-5 haftalık gebeleri takip ediyosun neler oluyor neler yazmışlar foruma diye sonra 3-5 hafta oluyo sana 3-5 ay zaman çok hızlı geciyo. İnşaallah sende güzel sonuçlar alırsın. Dua edicem 🍀🌸
Bbsrrr NurEto canım hiç öyle düşünme benim 5.gün AA birinci kalite tutmadı 3.gun embriyosu tutan vardı. Yani tamamen nasıp. İnşallah tutar canım bende 2.denemedeyim inşallah yüzümüz güler 💕🤲🤲
NurEto Bbsrrr amin canım 9 yumurta topladılar 3 tanesi kaliteli dediler biraz canım sıkıldı bide 3. Gün diyince çöktü baya moralim yumurta toplama işlemi çok zormuş Allah’ım kimseye aratmadan nasip etsin inşallah 🤲
NurEto MMucizemibeklerkenn inşallah cnm dua edin banada 🤲 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
NurEto Ruya_burcu45 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah cnmm aminn inşallah banada dua edinn. 🤲🤲🤲