YaseminCanCicek21 Dillosss tedaylı ultrason çektirdim eşimin girmesine izin verdiler bide eşim çam sakurada ameliyathane hemşiresi ondanda olabilir.
Nurunbebiki Minik_annee Anladım canım hakkında hayırlısı olsun .sağ Salim inşallah alırız yavrularımızı kucağımıza..
Xsare Dillosss almıyorlar canım kendi başına giriyorsun geçen gittim bir kadının yanında vardı annesi almadılar sadece hastayı alıyoruz siz bekleyin dediler
Nurunbebiki Bir_prens_annesiiiii Ben 31 haftalıkken gittim en son kontörle doktor 33 de gel dedi ama. Anca 34 de randevu bulabildim cuma gidicem, 36 bağlanılıyor denildi ama bakalım cuma gidince bağlarlar mı nst ye bilemem..
Bir_prens_annesiiiii Nurunbebiki ben 32 de gittiğimde normal her zamanki gibi kontrol gibi gittim muayeneden sonra bide nst ye yönlendiricem seni bide nst mi görelim demişti benim anladığım kadarıyla devlette doktordan doktora değişiyor nst ye bağlanma haftası
Nurunbebiki Bir_prens_annesiiiii bakalım cuma benden isteyecekler mi nst 34 haftalık oluyorum cuma günü 🙃
Mervesmt34 Dillosss erkekleri bölüme bile almıyorlar doktorun kapısında da tek başına bekliyosun odaya biriyle girmen imkansız bekleme salonunda bekliyo yanındakiler
Tiiffany Dillosss bazısi alıyor bazisi almıyor sansiniza kim denk gelirse bikac kez gördüğüm bu.bazen calisanlar yakinlarin dahi bekleme odasinda durmasina izin vermiyor