edakvjtkd İyi akşamlar daha 4 5 haftalığız ve beni bu ara aşırı rahatsız eden bi konu var yemek yesemde yemesemde karnım aşırı şişiyor bu şişlik çok rahatsız edici tetikleyecek birşey de yemiyorum da böyle olan var mı acaba
minigiminannesi03 edakvjtkd gaz şişkinliği normal kaysın ve acı yerseniz rahatlama hissedeceksiniz alaturka wc varsa orada daha rahat yapabilirsiniz tuvalletinzii
Gldekpnci edakvjtkd 11. Hafta da anca indi şişlik oda biraz çok değil az bişey yemek yesem şişiyodum hemen nefes alamıyodum sanki doyana kadar yemek zararlı galiba sık sık az yenilmeli
civcivin_annesi edakvjtkd bende de aynı durum var kilo aldım sanıyorum daha 5. haftaftadayiz. Kabızlık için ne iyi gelir ne yaparsak geçer acaba
boygirlmom Gaz diyolar benim de sanirim 6.haftadan sonra gobegim cikmaya basladi suan 15 haftayiz ne gazim vardi ne de baska sey gunden gune gobegim buyuyo. Yapisal olabilir diye dusunuyorum😄
sumeyyeee_ Bende 4+6 benimde şişkinlik azaldı sadece kabızlık var. Ama alaturka WC daha iyi oluyor gerçekten😁