TugSozTan kadın doğum polikiliniklerinde de var ama her kadın doğum hastanesinde yok ve sıra bulabilir misiniz, birde doktor nasıldır alanında iyi midir bilemem tabi, özelde pahalı oluyor diye biliyorum ama ben 2 li 3 lü ve genel unltrosunu kadın doğumda ücretsiz yaptırdım, doktor iyiydi, kendi doktorumun yönlendirmesi ile yaptım birde. Sıra alamıyorsun cunku devletten dr. Yönlendirmesi gerekiyor ben kadın doğum hastanesinde muayane olmadıgım için doktorum yazılı bir kagıt verdi hastaneye gidip doktorun sekreteri ile görüşüp o şekilde olusturmustum.