Selina 2bebek ne guzel biliyorsun ben daha pazartesi ne kdrlik oldugunu ogrenicem 😍😍 masallahhhh bu arada
Mahbuss Muhammedamine Vücuttaki değişimlerden bahsediyorlar. Normal bebeği direk hareket hissetmek değil yani.
Pnrbtr Daha kaç haftalık olduğunu bilmiyorum öiniğimin. Bugün kesesini gördük ama kendini göremedik. İnşallah 2 hafta sonra da kendisini görceğiz. Çok acayip duygular higerçekten. Sağ tarafımda yer edinmiş bana tutunmaya çalışan bir can. Çok şükür
Selina Pnrbtr masllahhh minige bende solda ayni seyi hissediyorum bakalim benim daha kese gozukucek minigi ne kdr sonra gorcez acaba n kadrlik olunca
Nnazli1996 Pnrbtr canim kesenin ml ne kadardı benim 0.64ml cikti boş gebelik riskimde war benim ondan soruyorum acaba normal mi diye
Pnrbtr 0,94 0,79 cm yazıyprdu valla mm plarak söylemedi. Benim de var öle bi risk. Yani adlında herkeste var sanırım bebek görünmeden çnce. Kesin konuşmuyor doktorlar. Ne gibi belirtilerin var ki böyle bi ihtimal var
Nnazli1996 Pnrbtr ben bi kere boş gebelik atlattım saden keseden sonra yolk kesesini goremiyor kalp atışı duymamiyor doktor allah kimsenin başına vermesin cok zor