ZeynepSare 31.haftada kasık ve karın ağrısı yaşayanlar var mı acaba normal bi durum mu yada geçer mi ? 😕
Elfibrhm2609 ZeynepSare artık son zamanlara doğru gelince canım normaldir benim de var ilaç felan kullanıyor musun ben magnezyum kullanıyorum rahatlıyor
Genchamis Bende ayni durumdan muzdaribim 🙁 bu hafta kontrolum var ona gore doktora soyleyecegim. Bebegin hareketlerinde de azalma var benim
Aysgeulburakk Genchamis benimde ağrım var hareketlerinde azalma var. Doktor bi sorun yok. Ama bundan sonra en ufak Hareket azalmasinda acile git dedi
ZeynepSare Elfibrhm2609 yok 5.6.aylarda kalça ağrım için kullanmıştım şuan bunlar için birşey kullanmıyorum erken doğum riskim var acaba ondan mı diyorum karnımda ağrıdan ziyade acı hissi var
Elfibrhm2609 ZeynepSare benim aynı şekilde erken doğum riskim var senin neyden dolayı erken doğum riskin rahim ağzı kısa olduğu için demişti doktorum ama şuan iyiyiz çok şükür
ZeynepSare Elfibrhm2609 şeker enfeksiyondan dolayı tetikledi açılmam olmuştu yatıyorum şuan evet servikal uzunluğa da baktı normal çıktı zaten ona güveniyor biraz da doktorum yoksa doğardı 😳
ZeynepSare Elfibrhm2609 hmm renkli doppler diye bi ultrason varya beni de ona yönlendirip bakmıştı sanırım 2.50 sınır oluyor üstü iyi oluyor
Elfibrhm2609 ZeynepSare galiba sanırsam şuan bir sıkıntı yok çok sukur tabi kendimi yormamaya çalışıyorum mecbur olmadığım sürece kalkmıyorum da çünkü vücudum yorgun düştüğü zaman hemen kasilmalarim sancim oluyor benim
ZeynepSare Elfibrhm2609 bence riske atma benim de öyle çünkü eğer sana bakabilcek biri varsa o halletsin doğuma kadar
Elfibrhm2609 ZeynepSare eşim yardımcı oluyor canım herşey de aileme uzagim ben iyiyim cok sukur suanda da rabbim yardım ediyor 🌷