Suan 33+1 im cumartesi günü bütün gün karın ağrısıyla yattım ama böyle üşütmüş gibiydim yalancı sancı mı eminde olamadım. Yatıp dinlenince geçiyordu ağrı ayakta artıyordu. Dün gece de gaz sancısı gibi 3-4 kere ağrım oldu demin de bir kere böyle ağrı gibi bişey oldu acaba yalancı sancı böyle bişey mi yaşayanlar yazabilir mi ?