Kızlar ben kime normal doğum yapmak istiyorum desem sen nasıl yapıcaksın, o sancıları çekmedin tabii bilemezsin, hem kısa boylusun, kısa boylular normal doğum yapamaz diyip duruyorlar. Tek kısa ben miyim sanki? Kısa boyluluk normal doğuma engel mi yani? Aranızda kısa boylu olup normal doğum yapan var mı? Doğuma daha çok var ama içimi rahatlatmak istiyorum açıkçası.