Merhaba idrar sonucum eritrosit 9 çıktı. Diğer her şey negatif. Böyle bir şey yaşayan oldu mu . Antibiyotik kullanmalık bir değer mi sizce. Progestan kullaniyorum sabah akşam. Acaba fitil olarak kullanırken ufak mikro kanamaya mi sebep oldum ki bir aydır kullaniyorum.