Ptttssse Açlık glukoz 90 50 gram 60 dakka tokluk 101 çıkmış Bu durumda şekerim var mi yok mu cevaplarmisiniz
Tugce1506 Ptttssse yok canım zaten açlık 95 geçmemeli tokluk 140 geçmemeli deniliyor bende gebelik şekeri çıktı sende yok
Tugce1506 Ptttssse rica ederim yani doktorum bana bu şekilde bilgi verdiği için aktardım kendi doktorunda teyit edecektir🥰