Kızlar merhaba 4+3 te ikizlere gebeyim,bugün serçe parmağın tırnağı büyüklüğünde mukuslu kahverengi leke oldu 1 defa doktora gittim keselerin normal duruyor ama her lekeyi düşük olarak değerlendirmek lazım dedi iğne ve hap verdi,var mı bu durumu yaşayan?