Busel Syma_07 benimde öyle 30.haftaya girdim hala aynı kuru çatlak kabuklu kabuklanmasi şükür gecti gibi ama düne kadsr hep kabuk kabuk kopuyodu kaniyordu günde en az 5 6 kere nemlendirici surmeme rağmen
_yfs_ Haftadayım benimde durmadan kabuklu ve bir anda kanamaya başlıyor kan ilacı yapıyor diye okumuştum bir yerde bulunduğum yerde çok soğuk su kaynaklıda oluyor nemlendiriyorum birkaç gündür bakalım 🙄
Ygt2121 Syma_07 keşke bilsem bende bekliyorum ne bulantı geçiyor ne dudak çatlağı ne mide yanması yani şöyle diyim 15 haftadır hamile değilim de hasta gibi yim
Syma_07 Busel bende öyle durup durup nemlendirici sürüyorum ama gecmiyo bazen sabah uyandigimda yırtiliyo sanki
mervenur00 Syma_07 benim de öyleydi ama vazelinle geçti sizde deneyin bence küçük dusak vazelinleri var çok işe yarıyorlar burnum bile yara olmuştu geçti suan 23 haftadyız
Deryaadem Syma_07 17 haftalığım.benimde öyle valla bir haftadır vektavir dudak kremi sürüyorum o rahatlattı tavsiye ederim minicik bişey 107₺ ama iş görüyor yoksa mafolmustum
Deryaadem krem bu kizlar tavsiye ederim eşim aldığında atmıştı kremi aldım diye onun elinde yalnis anlama olmasın 😅