2019T-E2022-E Kızlar 1 yaşında bir kızım var emiyor ve 2 aylık hamıle oldugumu öğrendım aranızda hamıleyken emzıren varmı herhangı bı sorun yaşadınızmı ne yapmalıyım devam etmelımı emmeye yoksa bıraktırmalımıyım?🙄🙄
annelinkoo 2019T-E2022-E ben emzirme taraftarıydım ama doktorum ilk üç ay sonrası bıraktırdı önermedi. Emen çocuğun doyduğunu düşünür ama süt kalitesi azalır yemek yemez zayıflayabilir dedi üç ayın sonunda da bıraktık 🤷🏼♀️
Mihsu 2019T-E2022-E öyle sinir oluyorum ki kızımın zaten iki yaşına az kalmasa asla emzirmeyi bırakmazdım etraftan bin ton saçma sapan eleştiriler geldi bunaldım öyle oldu çok iyi bir çocuk doktoruna gidiyorum ve bıraktırmanın şart olmadığınj söylemesine rağmen bıraktım ah etraf ishal olur sütün ekşir böyle kocakarı şeylerini anca bizim milletimiz biliyor
Seval2468 2019T-E2022-E 26 aylık oğlum var 13 haftalık hamileyim 15 gün öncesine kadar emzirdim ama sütüm sarı ve koyu oldu oğlum begenmedim ben bu sütü diyerek emmedi. Emseydi devam edecektim doktorumda emzirebilirsin dedi
Elfakca 2019T-E2022-E doktor a danış benim yengem emziriyordu ama zaten bı sure sonra acı tat oluyor çocuk emmek istemiyor diye biliyorum tabi doktor a danışmak en iyisi
2019T-E2022-E annelinkoo evet o bakımdan hiç dusunmemıstım gerçekten birde düşüge sebep olabılecegını söyleyenler var korkuyor ınsan.okadar zor bı durum kı emmeyı bıraktırsam sankı kızıma haksızlık olacak gıbı bıraktırmasam karnımdakı zarar görecek korkusu ne yapacağımı bılemedım 😦
annelinkoo 2019T-E2022-E yo düşük neden olsun ki saçma sapan konuşuyolar ya boşver sen onları doktoruna danış. Karnındakine bi zararı yok diye biliyorum. Yaa o vicdan azabı beni de mahvetmişti emmeye de aşırı düşkündü ama ilk altı ay güzel emdiyse sıkıntı olmaz dedi doktor. Yine de kendimi kötü hissetmiştim çok iyi anlıyorum. Üç gün sonra doğumum var nasıl emzireceğim diye kara kara düşünüyorum ya tekrar isterse diye bi de o kısmı var 😣
2019T-E2022-E annelinkoo ahhh bizde okadar duskunuz ki emerek uyuyor başka hiç bir şekilde uyuyamıyorum nasıl yaparız nasıl bırakır bırakırmı yoksa kardesıyle bırlıkte devam edermi düşünüyorum sımdıden🙃sizin az kalmış rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah 🥰
annelinkoo 2019T-E2022-E amiiinnn inşallah 🥰 konuşarak denedim ben asla bırakmadı anlamıcak kadar da küçüktü zaten son çare sarı sabır taşını denedim bir günde bıraktı. Çok iğrenç bişi gerçekten ama aklında bulunsun 😇
Mumofprincesss Ben 30 haftalik oldum bir yasinda kizimi emziriyorum , doktorlarimda emzir empire bildin kadar diyor. Anne sütü kadar saglikli bisey olabilirmi, ve tabiki yemek yediriyorum sadece anne sütü degil yani 😀
2019T-E2022-E Mumofprincesss benim henüz 8 haftalık daha doktor banada emdiği kadar emsın sütün tadı degıstıgınde bırakır zaten dedı ama çevremdekıler zararı olur hamileyken emzırmek düşüğe sebep olur falan deyince korktum ben
stella15 Mumofprincesss merhaba siz emzirmeye devam ettiniz mi doğuma kadar. Doğum yaptıysanız doğumdan sonra sütünüz ilk gebelikten gibi çok oldu mu, ikisine de yetiyor mu acaba cevaplarsanız çok sevinirim
2019T-E2022-E Mihsu evet canım maalesef ki her kafadan bir ses çıkıyor.yanı 8 haftalık hamıleyım 8 haftadır emıyor henüz kızımda çok şükür bı sorun olmadı ıshal yada başka bişi.sadece hamişlikten benim göğüslerim cook hassas ve emerken aşırı canım acıyo 😌
2019T-E2022-E annelinkoo aaa ilk kez duydum nasıl bişey ki o.ya zararı olmuyormus eme bıldıgı kadar emsın dıyorum bende ama okadar bağlı kı yemek bile yedirsem ılla emmek istiyor bıde gece sureklı memede bıraz en azından uzaklaşsa ona da razıyım 😊
annelinkoo 2019T-E2022-E aynıydı aynıydı gece gündüz başka bi sıkıntımız yoktu şükür :)) böyle kömür gibi bişi. Rengi siyah ama sarı sabır taşı diye geçiyo. Islatıp suda az bekletiyosun ezip göğüs ucuna sürüyosun o kadar berbat kokuyo ki ve tadı da apacı. Çocuk yanına yanaşmıyo hiç. Bir günde bitirdi bizimkini beni bir dk bırakmazdı 🙄😅
Septik34 Kızım 16 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. Prof dr a gidiyorum direk kes emzirmeyi karnındakine zarar verirsin devam edersen dedi. Mecburen dediğini yaptım.
Zeynepz 2019T-E2022-E oğlum 17 aylık 13 haftalık hamileyim emziriyorum hala aşırı düşkün şu ara bıraktırmaya uğraşıyorum çünkü bu yüzden bi şey yemiyor ve artık çok bunalıyorum gün içinde resmen 10 dkda bir geliyodu emmeye 3 gündür gündüz vermiyorum sadece uykuya geçişlerde ve gece onu da bıraktıracağım bi şekil ama önce şuna iyi bi alışsın diyorum gündüz emmemeye ama herhangi bi sıkıntı düşük riski vs de olmadı ki zayıfım ve oğlum aşırı aşırı emen bi bebek
2019T-E2022-E Keşke kendısı tadını beğenmeyip bıraksa böyle ben bıraktırırsam üzülıcem ona haksızlık edıyorum gıbı gelıyor 😥
Farasc @2019T-E2022-E bende 2 aylıkken öğrendim hamile olduğumu oğlum 18 aylıktı. Doktorum 5.aya kadar emzirebilirsin demişti. Ama zaten artık sütümde yoktu bende hamile olduğumu öğrendikten 3 4 gün içinde biraktirdim