Çok teşekkür ederim ❤️ 15 haftalık oldum ben doktoruma cuma günü gittiğim de ayın 20 sinde yaptır dedi bana kafama takıldı yanlış mı anladım diye biraz hastaydım.yatış vermiş ti bana taburcu olunca bana dedi bunu biraz aceleye geldi bende sizlerden bilgi almak istedim