Habibeeee Bebeğiniz sağdami çok hareketli solda mı ve cinsiyetiniz nedir 🙃 Bizimki hep sağda doktor erkek dedi 🥰
Busimss Habibeeee sağa doğru büyüyecek demişti Suan tam ne tarafta bilemiyorum cinsiyetimiz bell değil henüz ama cinsiyetin onunla pek alakası yok zaten ☺️
Busel Habibeeee soldaydi hep şimdi heryerde yan duruyo dik duruyor kafası gotu ayrı yerde 😂😂 erkek benimki
Allahkahretmesin1 Habibeeee ilk öğrendiğimizde kese sağdaydı 19 haftalık olduk hareketleri hep solda hissediyorum