nur_4434 nasıl 28 le uyumlu deniyor ya 30 + 3 te gittim 1400 civarı dendi sezaryen Olcam nasipse 7 hafta var 7 haftaya ortalama 2 kilo alsa 3bucuk oluyor bu doktorlar neden bu şekilde konuşuyor 4 kilo mu doguralim napalim anlamıyorum gelişimi gayet güzel son haftalarda alınıyor merak etmeyin ilk bebeğim 3800 ikincisi 4 kilo doğdu sağlıklı olsunlar zaten ileriki haftalar da kilo alçaklar baya