Ben doğurmak üzereyim 😅 doktoruma doğumu ve lohusalığı güzel karşılamak istiyorum saçımı boyasam olur mu dedim. Doktorum maske tak o havayı soluma bi şey olmaz, mümkünse organik boya olsun ama diğeri de olabilir dedi. Ben yine boyayamazsın henüz. Cesaret edemedim. Doğumdan sonra mı boyasam acaba diye düşünüyorum 🫣