Aslibh canım önce dahiliye sonra endokrin bütün tahlilleri yaptı. Bişi yok dediler.bu doktorlar mı anlamıyor bilmiyorum.bir de tüm vücudumda sıcak basması var.kilo vermekte zorlanıyorum.aşırı halsizlik yorgunluk çarpıntı sürekli.bişiler var ama doktorlar tahliller normal deyip gönderiyor.