Suyun gelişi genelde anlaşılıyor bianda gelirse . Kimininnaz az gelirmiş herkeste farklı durum. Su gelir gelmezde sancı olmaz herhalde. Bnm suyum bianda gelmişti ama acilmam yoktu ve bebek yukardaydi hastane gttik bı kaç saat snra sancilarim olmaya başladı . Yani durum kişiden kişiye değişiklik gösterebilir.