2 kızımda emziriyodum sık sık 15 günden sonra emzizirip yatırıyodum takip ediyodum 3 saat sonra kendisi uyanmaya başlayınca bıraktım saatle göz göze gelmeyi. Düzen olunca rahatlıyosun dinleniyosun işini hallediyorsun. Bebek biyütmenin bi kuralı yok bebeğe göre herşey değişiyo