Rabiaacaaa Avrasya hastanesinde Fatma Tekdemir’in kontrolünde olan var mı aramızda. Hastaneyi ve doktoru tavsiye eder misiniz hanımlar
Ela4810 Rabiaacaaa 2,5 ay önce gaziosmanpaşa avrasya hastanesinde doğum yaptım. Hastane çok güzel çok temiz. Suit odada kalmıştım. Çalışanları özellikle ameliyat ekibi inanılmaz iyi. Doktorum atilla okurdu