2bebek 2 müdür yardımcısını aşıp müdüre gitti olay o ne diyecek bakalım 🤔 okulumuzda çift nöbet tutuluyor sayı yetersizliğinden dolayı hatta taporu almadan ben de tuttum ama bu tavırlarını hiç doğru bulmadım rica etseler birkaç hafta daha tutar mısınız hocam diye iyi niyet gösterirdim ama şimdi bilemedim ne yapsam 😣