Benimde evim 2+1 çocuk odamızı çocuk olana kadar oturma odası yapmıştık çocuk olacağını öğrenince oradaki mobilyayı satıp yerine ona oda aldık. Ben açıkçası çok çabuk büyüyeceği için ve herşey çok pahalı olup sürekli yenileme yapmak mantıksız olduğu için bazasını yatağını dolabını şifonyerini takım aldım. Odasına aynı zamanda beşiğini de aldık koyduk emzirirken altını alırken banada oturmaya yatmaya bi yatak olmuş oldu ilerde de kızım kullanır bu şekilde daha kullanışlı olacağını düşündüm