Kızlar epiduralli normal doğum yaptım çok rahat pozitif bir dogumdu. Taa ki dogumdan sonra cesaretimi toplayıp vajinal kontrol yapana kadar 😥aynadan bakınca iç tarafta böyle bi et parçası görünüyor doktora gittim normal doğumlarda bu yaygın görülür zaten idrar torbası aşagıya iner dedi birde bebeğim alt karnıma yerleşmişti hamilelikte mesaneye çok baskı yapıyodu sanırım kasların gevsemesine sebep olmuş. Her doğumda olacak diye bişey yok bu arada sizi korkutmak istemem. Ama bazı kişilerde idrar kaçırmaya da sebep olabiliyormuş. Ben de yok öyle bişey olmadı cok sükür. Başına böyle bişey gelen var mı? Nasıl bir yol izlediniz ilk doğumum fakat bundan sonraki doğumlarda bu sebepten dolayı sezeryan düşünüyorum 😞