Huriyemdk Merhaba şimdi geldim hastahaneden 35 haftalığım tam 2000kg zayıf diyor beslenmeme dkkt ediyorum kan düşük degil neden bebek almıyor kilo :( 39. Haftaya sezeryan günü verdi başka doktora da gitsem mi sizce
Nurbost Huriyemdk genetik olabilir canım şişko bebek sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor ama sen kaşar, tahin pekmez bol ye
strawbery Huriyemdk canim cok kilolu oldugu zamanda kiziyirlar takilma bence ama kasar peyniri tahin pekmez sut muz kuruyemis hamur isi cok iyi kilo aldiriyor hatta sutu sade icemiyirsan toz neguik ile icebilirsin
arastiricianne Huriyemdk bende 35 haftalığım 2600 Bol bol muz ceviz kaşar ye bir de hindistan cevizi alıp suyunu iç içini ye o çok kilo aldırıyor bebeğe bak kimse demez hindistan cevizini :)
haticenurrr Huriyemdk ben baska doktora gittim ölcümler dahada bambaska cıktı kilosu daha düsük cıktı o yüzden sabit bir doktorla devam etmek lazım bence, 33 de 1900du benimde 35de kontrolüm insallah almıstır diyorum 🥺
Huriyemdk Nurbost çok yiyorum ya İnan muz kaşar özellikle 50 kiloyla hamile kaldım suan 71 kiloyum bebek almıyor
Bizantion Benimde iki kilo 35.hafta su an korkma bence önemli olan saglikli olmasi zaten 4 haftan var doguma 1 kilo daha alir o zamana kadar
Goksenbacak gelişiminde gerilik var mı peki benim bebeğiminde 34 haftalık 2000 kg çıkıyor ama haftası 31 olarak çıkıyor 3 hafta geriliği var dendi
Goksenbacak Huriyemdk daha dönmediği içinde eğer özele gittiğim doktorum kilo alımı yavaş olursa gelişimi ilerlemezse 37de alırlar demişti devlette ki doktorum kilo alımını takip edicez yavaş olursa sıkıntı demişti daha gün vermedi bakalım haftaya gidicem
Babykalamar Huriyemdk ben bi ara helvaya dusmustum sabah aksam yiyodum boyle tas gibi sert kahvaltida yedigimiz helvadan iki haftada 600 gram almisti bebegim doktorum sok olmustu🤣
Sevl Benimde 35 haftada 2400 gr civarı ama bende yüksek tansiyon var ondan gelişimi yavaş ilerliyor Bazen ultrason bebeğin pozisyonundan kaynaklı net kilo vermiyor bi dahaki muayenende bi bakmışsın fazla almış oluyor
Huriyemdk Sevl yanılma payı olabilir mi diye düşünüyorum bende yarın başka bir doktora giricem 39 haftada sezeryan fikrini sorucam birde
arastiricianne Huriyemdk hindistan cevizi yağsı yağ yakıyor sen içindeki suyu içeceksin canım drum söyledi bana da erken doğum riskim var benim açılmam ve sancılarım çıkıyor bebek kilo alsın diye söyledi
Huriyemdk arastiricianne ooo valla süper benim doktor hç tavsiye vermiyor biraz gerdi beni yemekle alakası uok diyor sürekli histüstan cevizi denicem suyunu 🙏🏼
arastiricianne Huriyemdk bende başta sizin gibi düşünmüştüm çünkü zayıflatmaz mı yağ yakıo die oda bana yağı yağ yakar sen meyvesini yiyeceksin dedi mantıklı geldi içinizde süphe kalırsa biraz araştırın isterseniz ondan sonra kullanın