Nsslhnnn Ahududu yaprağı çayını nerden alıyorsunuz acaba ben aktarlarda bulamıyorum bilgisi olan var mı
Es_Vera Nsslhnnn bende trendyoldan aldım bende. Yulaf samanı çayı da önerdi ebem. İkisini birlikte içiyorum
Babykalamar Rabiaa34 açılma saglasin dogumu kolaylastirsin diye canim ben 36 dan beri bir bardak iciyordum simdi 38 im 2 cm acikligim var gunde ikiye cikardim bakalim
Rabiaa34 Babykalamar Teşekkür ederim öğrendiğim iyi oldu. Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️