Tunaliii çevreye niye takılıyorsun
Senin doğurup büyüteceğin çocuktan kimene??
Onlarmi büyütecek eksiklerini onlarmi alacak??
Maneviyat önemli evet ama maddiyat olmadan da olmuyor..
Bı kontrole gittiğimde en az 200 lira veriyorum hastaneye.. bi doğum parası olmuş 1500 2000 lira en az..
Bunları düşün ona göre bide millet ne der diye düşün.. bak şunu unutma asla
SENDEN VE OLACAK BEBEĞİNDEN KIYMETLİ HİÇBİSEY YOK!!!