Merve_biber 14+0 haftalıkken %90 erkek denilip değişen oldu mu deprem bölgesindeyim tekrardan kontrole de gidemedim şuan 19+1 im
Agg0207 Merve_biber ben 13-14. Haftalarda erkek olduğunu öğrendim hatta bizde görmüştük sonradan 18 yada 19. Haftada gittiğimde kızdı meğer kordon girmiş bacak arasına erkek bebek gibi durmuş çok şükür şimdi 4 yaşını geçti kızım
shlmv22 Merve_biber 13.Haftamda doktorum %80 erkek dedi 17. Haftamda tekrar gittim kız olduğunu öğrendim bugün 25 haftadayız hayırlısı ile gelsin kızım🥰
esraakdemir13 15 haftalıkken erkek dediler 19 gittim kız dedi ama emin değildi 2 hafta önce gittim 24 haftalıkken tam poz vermiyor ama kız dedi umarım kızdır değişmez 27 haftalık oldum bir kızım var bu da kız gibi duruyor bakalım süpriz olmazsa
esraakdemir13 Merve_biber almanyadayım tansiyondan dolayı büyük hastaneye gittim onların ultrasonları daha iyi net falan onlar erkek demişti hatta 3 kere sordum bacağı açıktı bana bile gösterdi pipiyi devamlı kontrol eden doktorum kliniği var ultrasonu küçük tam poz vermiyor ama kız diyip geçiştiriyor eminde olamıyoruz onun yüzünden birde çok pembe almayın en net doğumda öğrenirsin gibi şeylerde söylüyor perşembe yine büyük hastaneye gidicem doppler için inşallah orda netleşir